ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΜΑΘΗΤΩΝ
- ΥΒΡΙΔΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΣΥΓΓΡΑΦΗΣ
ΛΟΓΟΤΕΧΝΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ
ΤΗΣ Β΄ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ
-
Βραβεία
- ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥ ΡΑΔΙΟΦΩΝΟΥ « ΚΑΝ’ ΤΟ Ν’ ΑΚΟΥΣΤΕΙ 2024»
-
Αποτελεί μακροχρόνια παράδοση για το Ζάννειο Πρότυπο Γυμνάσιο η συμμετοχή στον έγκριτο διαγωνισμό του Μαθητικού Ραδιοφώνου « Καν’ το ν’ ακουστεί». Φέτος, η χαρά μας είναι μεγάλη, καθώς η συμμετοχή του σχολείου μας με τίτλο «Τρεις φίλες, μια φιλία» διακρίθηκε με Έπαινο στην κατηγορία των Γυμνασίων. Συγχαρητήρια στις μαθήτριες του Γ4 Ειρηάννα Ρουγγέρη, Κατερίνα Σφακιανού και Κατερίνα Τσαγγαρινού, οι οποίες έφτιαξαν το ραδιοφωνικό μήνυμα!
Έπαινος
- Αποτελέσματα Πανελλήνιου Διαγωνισμού Φυσικής Γυμνασίου της ΕΕΦ για το 2024
-
Συγχαρητήρια στη μαθήτρια μας Κωνσταντίνα Παππά που συμμετείχε στο διαγωνισμό Φυσικής 2024 της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών και διακρίθηκε με το 1ο βραβείο
Αποτελέσματα
- Πρόκριση στην 3η φάση του Διαγωνισμού Mission Space Lab
-
Διάκριση μαθήτριάς μας σε Διαγωνισμό Μαθηματικών Συγχαρητήρια στην μαθήτρια του σχολείου μας Ελένη Παππά για την διάκρισή της στον Διαγωνισμό Μαθηματικών Πυθαγόρασ. - Συμμετοχή 70 μαθητών/τριών στον διαγωνισμό Mission Zero
Είκοσι πέντε (25) ομάδες μαθητών/τριών (συνολικά 70 μαθητές/τριες) του Ζαννείου Γυμνασίου συμμετείχαν στην τελική φάση του διεθνούς διαγωνισμού Mission Zero, που διοργανώνεται κάθε χρόνο από το Raspberry Pi Foundation και τον Ευρωπαϊκό Οργανισμό Διαστήματος (ESA).
Τα προγράμματα των μαθητών και των μαθητριών που είναι γραμμένα στην γλώσσα Python θα γίνουν upload στον ΔΔΣ και θα εκτελεστούν στα AStro Pis. Τα προγράμματα αξιοποιούν τους αισθητήρες του ρομποτικού συστήματος Astro PI το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για τέτοιου είδους πειράματα. Επίσης οι μαθητές και οι μαθητρίες μέσα από τον κώδικά τους είχαν την ευκαιρία να δώσουν ονόματα γνωστών επιστημόνων στα νέα AStro Pis. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες. -
Διάκριση μαθητών μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής Αριστοτέλης 2022
Συγχαρητήρια στις μαθήτριες του σχολείου μας Ελένη Παππά και Ελένη-Ιωάννα Δημοπούλου και στους μαθητές μας Ανδρέα Μόνιο, Βασίλη Φλώκο και Νίκο Κοτσιώλη που προκρίθηκαν στη β φάση του Πανελλήνιου διαγωνισμού Φυσικής Αριστοτέλης 2022. -
Διάκριση μαθητών μας στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής
Συγχαρητήρια στην μαθήτρια του σχολείου μας Ελένη Παππά και στους μαθητές μας Ανδρέα Μόνιο, Βασίλη Φλώκο και Παύλο Μπαλαδήμα που προκρίθηκαν στη β φάση του 10ου Πανελλήνιου διαγωνισμού Φυσικής . -
Νέο τεύχος του περιοδικού του σχολείου
-
Αποτελέσματα Πανελλήνιου Διαγωνισμού Πληροφορικής
Συγχαρητήρια στους μαθητές και στις μαθήτριες του σχολείου μας
Αναστασιάδη Σοφία της Α’ Τάξης
Βαρελάς Αλέξανδρος της Α’ Τάξης
Βάσσης Αλκιβιάδης της Α’ Τάξης
Γουγουρέλας Νικόλαος της Α’ Τάξης
Καβούρη Ίριδα της Α’ Τάξης
Κοροβίλας Ιωάννης της Α’ Τάξης
Μαρκόπουλος Νικόλαος της Α’ Τάξης
Μαστροκώστας Ευάγγελος της Α’ Τάξης
Μπαλτάς Δημήτρης της Α’ Τάξης
Γεωργακοπούλου Σπυριδωνία-Αρχοντία της Β’ Τάξης
Σπυροπούλου-Μαραγκού Αντωνία της Γ’ Τάξης
για την διάκρισή τους στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Πληροφορικής και την πρόκρισή τους στην 2η φάση του Διαγωνισμού.Αποτελέσματα ΠΔΠ 2021-2022 -
Διακρίσεις μαθητριών του σχολείου στον Διαγωνισμό Μαθηματικών "Ο Θαλής"
Συγχαρητήρια στις μαθήτριες του σχολείου μας
Παππά Ελένη της Β’ Τάξης
Δημοπούλου Ελένη-Ιωάννα της Γ’ Τάξης
για την διάκρισή τους στον Διαγωνισμό Μαθηματικών "Ο Θαλής" και την πρόκρισή τους στην τελική φάση "Ο ΑΡΧΙΜΗΔΗΣ", η οποία θα διεξαχθεί το Σάββατο 26 Φεβρουαρίου, ώρα 10.00 Αποτελέσματα Διαγωνισμού Μαθηματικών Θαλή 2021-2022 - Πρόκριση στην 2η φάση του Διαγωνισμού Mission Space Lab
-
Διάκριση μαθητων του σχολείου σε αγώνες ρητορικής Οι μαθητές μας εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο και κάποιοι σημείωσαν σημαντικές διακρίσεις:
Σμαράγδα Σκαρτάδου (Β4): 2η θέση στο αγώνισμα της Εκφραστικής Ανάγνωσης
Θεοφανία Κοντεκάκη (Β2): με την ομάδα της (μεικτές ομάδες) έφτασε μέχρι τον τελικό στο αγώνισμα των Διττών Λόγων. Επίσης, η Θεοφανία ατομικά ανακηρύχθηκε 4η καλύτερη ομιλήτρια στους Διττούς λόγους.
Εμμέλεια Αθανασοπούλου (Γ1): ανακηρύχθηκε 3η καλύτερη ομιλήτρια στο αγώνισμα των Διττών Λόγων.
Ελιάννα Δημοπούλου (Γ1): 4η θέση στο ρητορικό αγώνισμα του Αυθόρμητου Λόγου.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας! -
Συμμετοχή μαθητών του Ζαννείου Γυμνασίου στην διημερίδα : Οι μαθητές/τριες του Ομίλου Ιστορίας – Μαθητικού Ραδιοφώνου του Ζαννείου Πρότυπου Γυμνασίου Πειραιά σας προσκαλούν και με χαρά θα περιμένουν να τους/τις παρακολουθήσετε και να τους στηρίξετε την Πέμπτη 5/5/22 και Παρασκευή 6/5/2022 στη Μαθητική Διαδικτυακή Διημερίδα «100 Χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή» που υλοποιείται με τη συμμετοχή 32 Σχολείων της χώρας (Δίκτυο Σχολείων υπό τον συντονισμό του Πειραματικού Λυκείου Πανεπιστημίου Πατρών). Στο αφιερωματικό αυτό εγχείρημα, στο οποίο θα παρουσιαστούν συνολικά 72 εργασίες – εισηγήσεις, πρωταγωνιστές και παρουσιαστές θα είναι οι ίδιοι οι μαθητές και οι μαθήτριες. Τα παιδιά του Ομίλου Ιστορίας του σχολείου θα παρουσιάσουν τρεις ομαδικές εργασίες που εκπόνησαν κατά την εξέλιξη του Ομίλου Ιστορίας – Μαθητικού Ραδιοφώνου τη φετινή χρονιά με τρόπο βιωματικό και ερευνητικό και εστίαση στην οικογενειακή, Τοπική και Δημόσια Ιστορία.
100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Ακολουθώντας τους υπερσυνδέσμους στο παρακάτω πρόγραμμα μπορείτε να παρακολουθήσετε την διημερίδα διαδικτυακά
Πρόγραμμα Διημερίδας
Βιβλίο Περιλήψεων
Σύντομο Βίντεο για την διημερίδα -
Διάκριση μαθήτριας στον πανελλήνιο διαγωνισμό Φυσικής Συγχαρητήρια στην μαθήτριά μας Ελένη Παππά, που διακρίθηκε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Φυσικής με το 14ο βραβείο. -
Διάκριση στο πανελλήνιο πρωτάθλημα σκακιού Συγχαρητήρια στην σκακιστκή ομάδα του Ζαννείου για την 4η θέση που κατέλαβε στο 19ο Πανελλήνιο Ομαδικό Πρωτάθλημα Σκακιού. -
Διάκριση μαθήτριας στον πανελλήνιο διαγωνισμό ποίησης Συγχαρητήρια στην μαθήτριά μας Ζωή Γκουτζουρή, που διακρίθηκε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ποίησης. -
Οι μαθητές του Ζαννείου Γυμνασίου κατασκευάζουν πήλινα μινωικά σείστρα -
Διάκριση μαθήτριας στον πανελλήνιο διαγωνισμό ποίησης Συγχαρητήρια στην μαθήτριά μας Ζωή Γκουτζουρή, που διακρίθηκε στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ποίησης. -
Οι μαθητές του Ζαννείου Γυμνασίου κατασκευάζουν πήλινα μινωικά σείστρα -
Διάκριση μαθητων του σχολείου σε αγώνες ρητορικής Οι μαθητές μας εκπροσώπησαν επάξια το σχολείο και κάποιοι σημείωσαν σημαντικές διακρίσεις:
Σμαράγδα Σκαρτάδου (Β4): 2η θέση στο αγώνισμα της Εκφραστικής Ανάγνωσης
Θεοφανία Κοντεκάκη (Β2): με την ομάδα της (μεικτές ομάδες) έφτασε μέχρι τον τελικό στο αγώνισμα των Διττών Λόγων. Επίσης, η Θεοφανία ατομικά ανακηρύχθηκε 4η καλύτερη ομιλήτρια στους Διττούς λόγους.
Εμμέλεια Αθανασοπούλου (Γ1): ανακηρύχθηκε 3η καλύτερη ομιλήτρια στο αγώνισμα των Διττών Λόγων.
Ελιάννα Δημοπούλου (Γ1): 4η θέση στο ρητορικό αγώνισμα του Αυθόρμητου Λόγου.
Συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά μας! -
Συμμετοχή μαθητών του Ζαννείου Γυμνασίου στην διημερίδα : Οι μαθητές/τριες του Ομίλου Ιστορίας – Μαθητικού Ραδιοφώνου του Ζαννείου Πρότυπου Γυμνασίου Πειραιά σας προσκαλούν και με χαρά θα περιμένουν να τους/τις παρακολουθήσετε και να τους στηρίξετε την Πέμπτη 5/5/22 και Παρασκευή 6/5/2022 στη Μαθητική Διαδικτυακή Διημερίδα «100 Χρόνια από τη Μικρασιατική Καταστροφή» που υλοποιείται με τη συμμετοχή 32 Σχολείων της χώρας (Δίκτυο Σχολείων υπό τον συντονισμό του Πειραματικού Λυκείου Πανεπιστημίου Πατρών). Στο αφιερωματικό αυτό εγχείρημα, στο οποίο θα παρουσιαστούν συνολικά 72 εργασίες – εισηγήσεις, πρωταγωνιστές και παρουσιαστές θα είναι οι ίδιοι οι μαθητές και οι μαθήτριες. Τα παιδιά του Ομίλου Ιστορίας του σχολείου θα παρουσιάσουν τρεις ομαδικές εργασίες που εκπόνησαν κατά την εξέλιξη του Ομίλου Ιστορίας – Μαθητικού Ραδιοφώνου τη φετινή χρονιά με τρόπο βιωματικό και ερευνητικό και εστίαση στην οικογενειακή, Τοπική και Δημόσια Ιστορία.
100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ
Ακολουθώντας τους υπερσυνδέσμους στο παρακάτω πρόγραμμα μπορείτε να παρακολουθήσετε την διημερίδα διαδικτυακά
Πρόγραμμα Διημερίδας
Βιβλίο Περιλήψεων
Σύντομο Βίντεο για την διημερίδα - Πρόκριση στην 3η φάση του Διαγωνισμού Mission Space Lab
-
Διάκριση μαθήτριάς μας σε Διαγωνισμό Μαθηματικών Συγχαρητήρια στην μαθήτρια του σχολείου μας Ελένη Παππά για την διάκρισή της στον Διαγωνισμό Μαθηματικών Πυθαγόρασ. - Πρόκριση στην 2η φάση του Διαγωνισμού Mission Space Lab
- ΔΙΑΚΡΙΣΗ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΜΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟ ΜΑΘΗΤΙΚΗΣ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ «Η ιστορία σου, είναι ιστορία της πόλης σου»
Με χαρά ανακοινώνουμε τη διάκριση που κέρδισε το Ζάννειο Πειραματικό Γυμνάσιο Πειραιά για τη συμμετοχή του στο διεθνή διαγωνισμό ψηφιακής μαθητικής δημιουργίας για σχολεία Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης στην Ελλάδα και το εξωτερικό, «Η ιστορία σου, είναι ιστορία της πόλης σου» για τη σχολική περίοδο 2018 – 2019. Ο διαγωνισμός ψηφιακής μαθητικής δημιουργίας είχε θέμα την Τοπική ιστορία.
Ο Όμιλος Φιλαναγνωσίας και Μαθητικού Ραδιοφώνου του σχολείου μας πήρε τη διάκριση του Επαίνου, για το έργο «Πενήντα φορές γονιός. Σκέπη Κοριτσιού – Ματίνα Λιούλια, 1968 – 2013». Παρουσιάζει το έργο μιας γυναίκας από τον Πειραιά που για πενήντα περίπου χρόνια υπήρξε ανιδιοτελώς η ψυχή μιας μικρής πρότυπης μονάδας περίθαλψης εγκαταλελειμμένων και κακοποιημένων κοριτσιών, τη Σκέπη Κοριτσιού.
Το διαγωνισμό διοργάνωσαν η Εκπαιδευτική Ραδιοτηλεόραση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων σε συνεργασία με το Γενικό Συμβούλιο Βιβλιοθηκών, το Τμήμα Αρχειονομίας- Βιβλιοθηκονομίας και Μουσικολογίας του Ιόνιου Πανεπιστημίου, τα Γενικά Αρχεία του Κράτους και το Εθνικό Κέντρο Οπτικοακουστικών Μέσων και Επικοινωνίας (ΕΚΟΜΕ).
Η βράβευση έγινε στο Κέντρο Τύπου του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής και παρευρέθηκαν τα περισσότερα παιδιά με τις οικογένειές τους μαζί με τις υπεύθυνες καθηγήτριες του Ομίλου, Διαμαντή Χρυσοβαλάντη και Τσαγκρίδου Κωνσταντίνα.
Παραθέτουμε από την τελετή τις σκέψεις που είπαν τα παιδιά μας: «Σαν ομάδα είμαστε πολύ περήφανοι που συμμετείχαμε σε αυτόν το διαγωνισμό. Περάσαμε ευχάριστα και δημιουργικά το χρόνο μας και είμαστε ικανοποιημένοι με το αποτέλεσμά μας. Εντυπωσιαστήκαμε από το χαρακτήρα της κυρίας Ματίνας και θα θέλαμε να ξανασυμμετέχουμε σε ένα τέτοιο διαγωνισμό. Ευχαριστούμε τις καθηγήτριές μας που μας έδωσαν αυτήν την ευκαιρία. Αφιερώνουμε τον έπαινό μας πρώτα στην κυρία Ματίνα κι έπειτα στις κυρίες που μας βοήθησαν και μας μίλησαν για τη ζωή της».
Τα παιδιά του Ομίλου που δούλεψαν και βραβεύτηκαν είναι : Λιβάνη Νεφέλη, Μπαλτούμα Ηρώ, Παππά Δήμητρα, Ρώτα Ελένη, Κοσμάς Ευριπίδης, Συρίγος Κωνσταντίνος, Κοτοπούλης Βασίλης, Ζουμπαίρ Χουντάρετ, Σπανού Ελένη, Τσιμπλιδάκη Ισιδώρα, Πρασίδης Αχιλλέας, Λέντερη Μαίρη, Μάνος Κομμάτης.
Ευχόμαστε πολλά συγχαρητήρια και πάντα επιτυχίες και πρόοδο για τα παιδιά του σχολείου μας, που έχει μια μεγάλη παράδοση από διακρίσεις και βραβεία στην ιστορία του! - Η μαθήτρια της Α' τάξης Βεζύρη Ζωή έλαβε την 5η θέση στην πεντάδα νεανίδων στο παγκόσμιο κύπελλο αεροβικής γυμναστικής
- Ο μαθητής της Β τάξης του σχολείου μας Ιάσων Μαρτάκης αφού πέρασε επιτυχώς τις δυο πρώτες φάσεις του διαγωνισμού της μαθηματικής εταιρείας (Θαλής, Ευκλείδης) προκρίθηκε στην 35η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα "Αρχιμήδης". και θα βραβευθεί με το τρίτο βραβείο σε εκδήλωση που θα γίνει την Κυριακή 4/3 στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών
- Οι μαθήτριες της Α' τάξης Μαρία Κουγιουμτζόγλου (χάλκινο μετάλλιο) και Βούσουλα Αικατερίνη (4η θέση) διακρίθηκαν στο Διεθνές Τουρνουά Ρυθμικής Γυμναστικής Εφήβων
Τα προγράμματα των μαθητών πέρασαν όλους τους ελέγχους και έχουν πάρει flight status που σημαίνει ότι θα εκτελεστούν στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Κάθε πρόγραμμα θα βγάλει φωτογραφίες της επιφάνειας της Γης και της ατμόσφαιρας, συλλέγοντας και άλλα δεδομένα μέσα ή έξω από τον σταθμό κατά τη διάρκεια δυο τροχιών του Διαστημικού Σταθμού γύρω από τη Γη. Στη συνέχεια τα δεδομένα μεγέθους 15-16 GB θα μας σταλούν για περαιτέρω ανάλυση προς το τέλος Μαΐου. Τότε οι μαθητές θα κληθούν να προγραμματίσουν και να εκπαιδεύσουν τα δικά τους νευρωνικά δίκτυα με την γλώσσα Python αξιοποιώντας το Coral Edge TPU (Tensor Processing Unit). Η νέα αυτή γενιά επεξεργαστών μπορεί να εκτελέσει μέχρι ένα τρισεκατομμύριο πράξεις το δευτερόλεπτο.
Οι ομάδες είναι οι SupNova, Milkyway, Minbari, HAL9000, , Vorlons και TARS, που πρότειναν από ένα πείραμα το οποίο θα υλοποιηθεί στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Το πείραμα θα εκτελεστεί από λογισμικό στην γλώσσα Python το οποίο θα αναπτύξουν οι ομάδες των μαθητών και το οποίο θα αξιοποιεί τους αισθητήρες του ρομποτικού συστήματος Astro PI το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για τέτοιου είδους πειράματα. O εξοπλισμός αυτός θα σταλεί στο σχολείο από το Ίδρυμα Raspberry. Φέτος θα μας σταλεί και το Coral Edge TPU που είναι μια νέα συσκευή για υλοποίηση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης (εκμάθησης μηχανής) η οποία χρησιμοποιεί την γνωστή βιβλιοθήκη τεχνητής νοημοσύνης της Google Tensor Flow. Οι μαθητές θα εκπαιδεύσουν ένα νευρωνικό δίκτυο ώστε να μπορεί να αναγνωρίζει συγκεκριμένους σχηματισμούς από σύννεφα, καμμένα δάση και ποιότητα βλάστησης στην επιφάνεια της Γης. Συγχαρητήρια σε όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες.
Τα προγράμματα των μαθητών πέρασαν όλους τους ελέγχους και έχουν πάρει flight status που σημαίνει ότι θα εκτελεστούν στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Κάθε πρόγραμμα θα βγάλει φωτογραφίες της επιφάνειας της Γης και της ατμόσφαιρας, συλλέγοντας και άλλα δεδομένα μέσα ή έξω από τον σταθμό κατά τη διάρκεια δυο τροχιών του Διαστημικού Σταθμού γύρω από τη Γη. Στη συνέχεια τα δεδομένα μεγέθους 15-16 GB θα μας σταλούν για περαιτέρω ανάλυση προς το τέλος Μαΐου. Τότε οι μαθητές θα κληθούν να προγραμματίσουν και να εκπαιδεύσουν τα δικά τους νευρωνικά δίκτυα με την γλώσσα Python αξιοποιώντας το Coral Edge TPU (Tensor Processing Unit). Η νέα αυτή γενιά επεξεργαστών μπορεί να εκτελέσει μέχρι ένα τρισεκατομμύριο πράξεις το δευτερόλεπτο.
Οι ομάδες είναι οι Pleiades, MilkyWay και οι Clutches που πρότειναν από ένα πείραμα το οποίο θα διεξαχθεί στον Διεθνή Διαστημικό Σταθμό. Το πείραμα θα εκτελεστεί από λογισμικό στην γλώσσα Python το οποίο θα αναπτύξουν οι ομάδες των μαθητών και το οποίο θα αξιοποιεί τους αισθητήρες του υπολογιστικού συστήματος Astro PI το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο για τέτοιου είδους πειράματα. O εξοπλισμός αυτός θα σταλεί στο σχολείο από το Ίδρυμα Raspberry. Συγχαρητήρια σε όλους και όλες αλλά και στην 4η ομάδα των Spartans που είχαν μια πρωτότυπη ιδέα για την ανίχνευση κυκλώνων από το διάστημα, αλλά δεν έγινε δεκτή επειδή δεν μπορούσε να υποστηριχθεί από το σύστημα.